pgmfi.org

Hacking up Honda's ECU
It is currently Mon Nov 19, 2018 9:53 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: xriazome lige katatopisi
PostPosted: Sat Apr 21, 2012 10:35 pm 
Offline

Joined: Mon Apr 16, 2012 1:19 pm
Posts: 5
Gia sas apo kipro pedia . exo ena crx sir mama to ef8 exi pano mono exhaust htapodia tou spec R kai filtro isagogis kato . tha ithela na tou kano ena chiparisma i na allakso egefalo kai na to voithiso ligo na pari ta pano tou na vgalo tous koftes na vallo kanena launch control tetia kai epd skopevo na valo ekentra kai troxalies tha itan anankeo ena programa . to thema einai oti ta eikonomika einai stena kai tha ithela na matho na programatizo to car mou etsi xriazome ligo tin katatopisi esas ton palion . i erotisis mou einai i exis :
na mino ston obd0 pou exo i na paro ataptora kai na valo ena obd1 p30
pio einai to kalitero programa pou mpori enas anideos na mathi eukola ? kai pos mpori kapios na mathi ?
ti tsipaki einai to kalitero na agoraso hondata ? demon ? apla chipakia ?
kai einai kalitera na chiparis stoc engefalo i mipos an eperna ena power FC i ena AEM tha imoun pio euxaristimeno ?

euxaristo gia tin voithia ek ton proteron :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 23, 2012 1:17 pm 
Offline

Joined: Mon Oct 13, 2008 4:29 pm
Posts: 172
Location: Greece
Η οικονομικότερη λύση είναι να μείνεις στο OBD0. Λογικά θα έχεις το B16A1 μοτέρ οπότε μιλάμε για PR3 ή PW0 ECU (οι μόνοι OBD0 vtec εγκέφαλοι). Γι αυτούς τους εγκεφάλους το BREείναι μονόδρομος (software με το οποίο κάνεις edit τους χάρτες).
Μεταξύ OBD0 και OBD1 δεν θα δεις διαφορά στις ρυθμίσεις που θα σου επιτρέψουν να βγάλεις τη μέγιστη ισχύ/ροπή απ το μοτέρ σου. Στους OBD1 εγκεφάλους όμως υπάρχει λίγο καλύτερη υποστήριξη σε tuning software (CROME αν και εδω πάλι έχει καιρό να γίνει κάποιο σοβαρό update) αλλά επίσης παρέχονται περισσότερος ρυθμίσεις που αφορούν τη πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ.. πχ: καλύτερη απόκριση σε ηλεκτρικά φόρτια / aircondition, καλύτερος έλεγχος ρελαντί, καλύτερη προσαρμογή σε μεταβολές θερμοκρασίας περιβάλλοντος, ίσως χαμηλότερη κατανάλωση αν ψαχτεί κάποιος αρκετά σε ρυθμίσεις για part throttle καταστάσεις, αν και με OBD0 μια χαρά το πετυχαίνεις αυτό)

και στις δυο περιπτώσεις (OBD0 - OBD1) θα πρέπει να ξεκολλήσεις το 28απινο rom chip στην ECU σου και να τοποθετήσεις θήκη πάνω στην οποία θα μπορείς να κουμπώσεις αρχικά τον rom emulator για να εξελίξεις σιγά σιγά το πρόγραμμα σου με διαρκείς αλλαγές, και στη συνέχεια το τελικό chip που θα γράψεις το πρόγραμμα στο οποίο θα καταλήξεις.
Το chipaki είναι απλά μια μνήμη με 32Κb γραμμένα πάνω της. Τα τελευταία συμβατά rom chip που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος είναι τα SST27SF512.

Οπότε μέχρι εδω θα χρειαστείς έναν rom emulator, έναν rom burner και κάποια εμπειρία με το κολλητήρι.
Συνηθέστερη επιλογή είναι το Ostrich
και για την εγγραφή του chip κάτι σα και αυτό Burn 2

Μπορείς αρχικά να ζήσεις μόνο με τον rom emulator. Απλά τον αφήνεις μόνιμα πάνω στην ECU... Θα θέλει κάποια πατέντα βεβαία για να κλείσεις την ECU και να μπορείς να κατεβάσεις το πατάκι του συνοδηγού.
Απ την άλλη μόνο με τον chip burner είναι αδύνατον να κάνεις οποιαδήποτε σωστή ρύθμιση... ειδικά όταν προσπαθείς να μάθεις πως να ρυθμίζεις.
Και αν σκοπεύεις να βάλεις κάποια κονσέρβα ή τέλος πάντων οποιοδήποτε rom βρεις στο net, απλά ασχολήσου με κάτι άλλο. Δε θα δεις κάποιο όφελος και το πιθανότερο είναι να κάνεις ζημιά στο μοτέρ σου. Μπορείς να πετύχεις καλυτέρα αποτελέσματα αν απλά δώσεις λίγο advance από το distributor σου.

Συνεχίζοντας στα απαραίτητα... για να καταλαβαίνεις τι ρόλο βαρανε οι αλλαγές που κάνεις, χρειαζεσαι ενα dataloging καλώδιο που θα ενώσεις σε 4 πινς στη πλακέτα της ECU σου. (CN3 για τις OBD0 CN2 για τις OBD1.. απλά δίνω keywords για να το ψάξεις γιατί δε γινεται να γραφτούν όλα με λεπτομερεια)

Με αυτά μπορείς να αλλάξεις κάλλιστα όλες τις παραμέτρους στην ECU σου και να πετύχεις κατά 99% ότι θα ετύχαινες με έναν άγραφο standalone εγκέφαλο.

Για λίγο μεγαλύτερη ευκολία και καλύτερη υποστήριξη όσον αφορά το tuning software όμως, μπορείς να καταφύγεις σε ποιο ολοκληρωμένες λύσεις όπως αυτές της hondata και της HRTtuning (neptune - deamon)
Αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα απ τα δυο. Συμπαθώ πολύ περισσότερο το πακέτο neptune-deamon.
http://www.hrtuning.com/
http://www.youtube.com/watch?v=rtaEsxAo-ug
Βεβαία εδω μιλάμε αυστηρά για OBD1


Παράλληλους εγκέφαλους ούτε καν να τους σκέφτεσαι... Προσφέρουν πολύ μικρότερη ρυθμικότητα από ότι μπορείς να πετύχεις με το τσιπινγκ του στοκ εγκεφάλου, και απ την άλλη τα λεφτά ειναι πολλά για έναν standalone εγκέφαλο και αυτό δεν έχει νόημα απ τη στιγμή που ο στοκ έχει τόσο υψηλές δυνατότητες.


Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστείς επίσης έναν wideband λ με τον αντίστοιχο controller του (με λίγη τύχη μπορείς να βρεις το πακέτο από PLX devises ή Inovate motorsport κάτω από 200ευρω)
Εννοείται ότι o λ (Ο2 sensor) που εχει το αμάξι από stock δε σου δίνει καμία χρήσιμη πληροφορία στο τέρμα γκάζι οπότε χαζά gauges του 40ευρου που δείχνουν μόνο reach - lean δεν έχουν κανένα νόημα.

Ολη η υπόθεση στο tuning για μέγιστη ισχύ, όσο αφορα το καυσιμο, είναι να διατηρείς το κατάλληλο AFR σε ολο το φασμα των στροφών. Αν και από setup σε setup μοτέρ τα πράγματα ψιλοδιαφέρουν.. Ένα AFR βενζίνης μεταξύ 12,7 και 13,2 δίνει συνήθως τη μέγιστη ροπή/ισχύ σε ατμοσφαιρικά μοτέρ.
Το επιθυμητό Air Fuel Ratio λοιπών σου καθορίζει το άν και που θα ανεβάσεις ή θα κατεβάσεις τιμές στο χάρτη καυσίμου. Άν το μοτέρ σου δεν αντλεί παραπάνω αέρα, δεν έχει νόημα να δίνεις παραπάνω καύσιμο. Ίσα ισα που θα το ρήξεις αντί να το ανεβάσεις.
Γι αυτό το λόγο ειδικά σε stock μοτέρ δε πρόκειται να δεις διαφορά απ τη ρύθμιση του χάρτη καυσίμου.
Μονό επειδή ο κατασκευαστής γουστάρει αξιοπιστία, και έχει στο μυαλό του τον καύτη οδηγό που θα πηγαίνει μια ώρα με τέρμα γκάζι λίγο πριν το κόφτη για να τελικιάσει, συνήθως πνιγεί το μοτέρ στο καύσιμο στις υψηλές στροφές με τέρμα γκάζι. Οπότε φτωχαίνοντας το εσύ μπορεί να τσιμπήσεις 3-4 ps. Αλλά το πιθανότερο είναι να μη παρατηρήσεις καν τη διαφορά στο δρόμο.
Εκεί που μπορείς να δεις μια κάποια διαφορά είναι απ τις μεταβολές στο χάρτη ανάφλεξης. Συνήθως 2-3 μοίρες έξτρα advance τις παίρνει εύκολα σχεδόν παντού και εκεί καταλαβαίνεις μια κάποια διάφορα στη σπιρτάδα, ειδικά στις κόντες σχέσεις του κιβώτιου (1η 2α 3η)
Πάλι όμως, θέλει προσοχή και ψείρισμα... γιατί 3 μοίρες επιπλέον της αρχικης τιμή στις 5500 rpm μπορεί να προσφέρουν όφελος, αλλά ίσως να σε κόβουν λίγο στις 8000 (εξαρτάται αυτό σε μεγάλο βαθμό απ τους εκκεντροφόρους και την εξάτμιση σου).
Αν σκοπεύεις δηλαδή να κάνεις όλη τη βαβούρα του chiping για να επιλέξεις όλο το χάρτη και να δώσεις +3 μοίρες, ή να βάλεις κάποια κονσέρβα, άσ το καλύτερα... όπως είπαμε πρίν, γυρνάς λίγο το distributor και πετυχαίνεις το ίδιο αποτέλεσμα εντελώς ανέξοδα και με μεγαλύτερη ασφάλεια αφού ο χάρτης καύσιμου σου τουλάχιστον είναι ο stock που δε στεγνώνεις πουθενά.

Αυτά από εμένα.
Όπως καταλαβαίνεις θέλει ψάξιμο. Το pgmfi είναι τίγκα στη πληροφορία, αρκεί να έχεις όρεξη να διαβάσεις.

Γενικά διάβασε εδώ: http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/vie ... ry/WebHome
και μετά αρχίζεις να διαβάζεις το forum για να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει τώρα με τις διάφορες εκδόσεις των προγραμμάτων που κάνουν edit τους χάρτες γιατί έχουν περάσει και κάποια χρονιά απ το τελευταίο update του library.
Επίσης πολλές χρήσιμες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο tech center toy xenocron
http://www.xenocron.com/techcenter.php


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Mon Apr 23, 2012 6:31 pm 
Offline

Joined: Mon Apr 16, 2012 1:19 pm
Posts: 5
se euxaristo polli re fille isoun polli katatopistikotatos kai shetika kapia apo auta pou mou ipes na kano gia na matho plirofories ta kano idi . to thema me emena einai oti den thelo na piraxo ta maps mou tora gt den exo tpt pano sto oxima extos apou htapodia tou specR exost aluminio xiropioito me teliko apexi kai solina katevasmeni mprosta filtro ego thelo na tsiparo ton egefalo gt apoti ida sto bre kai sto chrome mporo na vgalo ton kofti telikis pou me skotoni na ton exo sta 180khm kai na valo launch contron auta thelo na kano gia arxi . siga siga na matho ti pezi me tous xartes kai otan nioso oti eimai ok na pexo ligo pano sto car gt exo skopo na tou ftiaxo mia mixani otan exi xrima i tsepi . i moni mou aporia tora einai ti prepi na agoraso gia na kano afta pou thelo tora prepi na paro to chipin kit pou exi sto site i moates kai to burner gia na to vazo ston ipologisti i mipos xriazome kai kati allo ? iparxi ena paketo olokliromeno na to paro na isihaso ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Apr 24, 2012 5:23 pm 
Offline

Joined: Mon Oct 13, 2008 4:29 pm
Posts: 172
Location: Greece
Για να βγάλεις μόνο τον speed limiter μπορείς να κάνεις και χωρίς rom emulator.
Ελέγχεις πρώτα απ όλα τι ECU εχεις, PR3 ή PW0. Αν είναι PR3, ελέγχεις επίσης τι γραφεί πάνω του το stock chip σου (93 ή 58).
Tην socketάρεις, και φορτώνεις στο άγραφο chip που θα πάρεις, το ανάλογο stock JDM πρόγραμμα που έχει μαζί με τα αρχεία του το BRE.
πχ αν έχεις PR3 ECU με τσιπάκι 58, φορτώνεις το StockJdmPr3 και ξετικάρεις το speed limiter από τη τελευταία καρτέλα του παράθυρου που σου εμφανίζει τους χάρτες (BRE).
Δώσε προσοχή στη διαδικασία του socketαρισματος αλλά και στη διαδικασία εγγραφής του chip... διαβάζοντας και άλλες πληροφορίες, θα δεις ότι επειδή τα μικρότερα τσιπακια που υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα είναι 512αρια (έναντι των stock 256kbit), χρειάζεται κατά την εγγραφή του bin αρχείου να ορίσεις στo software του burner, Hex offset 8000.


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Tue Apr 24, 2012 8:48 pm 
Offline

Joined: Mon Apr 16, 2012 1:19 pm
Posts: 5
kaynd wrote:
Για να βγάλεις μόνο τον speed limiter μπορείς να κάνεις και χωρίς rom emulator.
Ελέγχεις πρώτα απ όλα τι ECU εχεις, PR3 ή PW0. Αν είναι PR3, ελέγχεις επίσης τι γραφεί πάνω του το stock chip σου (93 ή 58).
Tην socketάρεις, και φορτώνεις στο άγραφο chip που θα πάρεις, το ανάλογο stock JDM πρόγραμμα που έχει μαζί με τα αρχεία του το BRE.
πχ αν έχεις PR3 ECU με τσιπάκι 58, φορτώνεις το StockJdmPr3 και ξετικάρεις το speed limiter από τη τελευταία καρτέλα του παράθυρου που σου εμφανίζει τους χάρτες (BRE).
Δώσε προσοχή στη διαδικασία του socketαρισματος αλλά και στη διαδικασία εγγραφής του chip... διαβάζοντας και άλλες πληροφορίες, θα δεις ότι επειδή τα μικρότερα τσιπακια που υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα είναι 512αρια (έναντι των stock 256kbit), χρειάζεται κατά την εγγραφή του bin αρχείου να ορίσεις στo software του burner, Hex offset 8000.


ne file to exo paratirisi auto kai einai sta ipopsin mou. na sou po akrivos ti thelo na kano tora thelo na paro to katalilo chipin kit kai distihos den xero pio gt sto mellon tha kano kai programa ara kalitera na ta paro olla mia fora na mou vgoun kai ftina vlepis alla den ksero ti akrivos na paro . gia arxi tha to socketaro na valo ena chip me stock map alla xoris koftes kai an mporo me launch control gt ida sto bre oti einai available to option . mporis file an thes na mou pis ti akrivos na agoraso stilemou mail sto antreasg9@gmail.com i an thes gia pio amesi epikinonia kaneme add sto facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=710630960 .

p.s euxaristo polli gia olli tin pliroforisi kai voithia


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed May 16, 2012 4:14 pm 
Offline

Joined: Tue Oct 12, 2004 1:49 pm
Posts: 443
Location: Thessaloniki, Greece
Pane se OBD1 polli polli kalitera...


Top
 Profile  
Reply with quote  
PostPosted: Wed May 16, 2012 4:16 pm 
Offline

Joined: Tue Oct 12, 2004 1:49 pm
Posts: 443
Location: Thessaloniki, Greece
Rota kai ton Savvas Charambous.... ;)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group